sjuuuuuuuuuuuuk !!

Ont i halsen, ont i magen, ont i örat = bra start på lovet. NOT!
Ska försöka göra allt för att bli frisk så snabbt så möjligt så även jag hinner njuta av lovet annat än att hosta 24/7. Det konstiga är att det hela startade av min astma? Aja whatever.
Kan iaf säga något positivt och det var att vi bara gick halvdag igår. Runt 11 slutade vi och det var ju typ underbart. Fick massa tid över att va med A och det är typ det bästa som finns just nu. =)

Nu ska jag åka iväg med pappa en sväng, tror jag.. eller så blir det någon film. Ut i snökaoset är inte ens en fråga.

image391
Bjuder på en bild på en sjukling med lite smink (bara mascara). PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Sanisen

krya på dig!

2008-03-21 @ 13:21:50
URL: http://kasanna.blogg.se
Postat av: Michelle

Krya på dig snygging!

2008-03-21 @ 15:14:04
URL: http://www.michellesarvilahti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0