tisdag vare vaaaaaaa...

Tjuuuus.

Att få sova två timmar extra imorse var typ det skönaste jag någonsin gjort. Hah, okej... långt ifrån det skönaste men åååjävlar va mycket gladare man kan bli av lite extra sömn på en vardag. Att man sedan kollar ut genom fönstret och inser att det är snö överallt var inte lika skoj, men men. Hoppas bara inte att snön stannar kvar för länge nu.. vill ha vååår!

Dagen gick hur snabbt som helst och efter skolan kom Antonio förbi en sväng. Vi låg väll mest i sängen och gosade/pratade. Hur mysigt som helst surrni.. =)
När han skulle gå stötte vi på min granne och hennes två kiddosar på 4 och 2 år. Den yngsta frågade min granne(deras mamma) om vi skulle gifta oss. Haha.. söööööt.

Nu ska jag hoppa i säng och läsa ut engelskaboken (ZzZzzZzz)
CIAAAAAO.



Försökte hitta videon till själva låten men hittade bara denna. But hey, det är ju föfan OTH så vad gör det? Joshua Radin - Only you. Favvislåt sedan långt tillbaka...

Kommentarer
Postat av: isvén

jag har också varit på jakt efter Only You videon,
om du gillar den låten hoppas jag att du har andra låtar från Joshua, dom är underbara :)

2008-03-28 @ 13:23:06
URL: http://beaatricee.blogg.se
Postat av: Anonym

Do You Wanna, These Photographs, Girlfriend in a Coma och Winter är också väldigt bra så det är ett litet tips :)

2008-03-28 @ 14:19:36
URL: http://beaatricee.blogg.se
Postat av: isvén

oj svår fråga, men coldplay, the killers, the calling, jordin sparks (speciellt låtarna tattoo och one step at a time), googoo dolls, david gray, jaa ltie allt möjligt :)

2008-03-28 @ 18:40:11
URL: http://beaatricee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0