all day long

Somnade vid 3-4 inatt. Såååå skönt att vakna när klockan ringde 6, verkligen! =( Vet inte vad som flög i mig men hade så jävla svårt att somna.. prövade fan allt. Var för seg på morgonen då jag behövde fixa med skolarbete innan så skippade frullen och sprang ut till bussen i TYGSKOR. Inte fan visste jag att det var 20cm snö på marken haha!

När jag kom till school så var det skoförbud pga snön så alla gick runt i strumpor eller tofflor. Så jag behövde inte gå runt i mina blöta tygskor hela dagen iaf, skööööönt! Vi stannade inne på PPn också för det var snöstorm ute. Sen fick vi sluta 1(!!!!) lektion tidigare då vår historialärare Tommy tyckte vi kunde jobba på valfri plats. Drog direkt med brudarna till linkan och käka pannkakor och pluggade. Så slutade 11 idag wohoho.
Just nu sitter jag och lägger ihop alla delar i arbetet sen ska jag bara ta det lugnt.. är TRÖTT.

Imorgon ska jag julshoppa med Frida efter skolan. MYS! <3


Kommentarer
Postat av: madde the man

jag meeeeed! :D:D:D:D:D::D:D <3

2008-11-24 @ 20:22:15
URL: http://rosigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0