:)

Godmorgon!

Idag är det ingen bra dag, eller jo, det är ju fredag och det är asbra men annars NEJ.
Det är kallt ute (iaf vad min termometer visar) och vi har ingen mjölk hemma. Seriöst, tar man sista mjölken får man fan säga till att ny måste handlas dagen innan. Speciellt innan jag redan börjat kirra min frukost och sen upptäcker att ingen mjölk finns till min gröt. Haha, i-problem ;P
Men dom som känner mig vet hur sur och lättretad jag är innan jag fått i min frukost.... så nu sitter jag här assur pga lite mjölk, haha. Fick ta en äcklig macka och frukt till frulle ist..

Annars är det som sagt Friday och det är asbra! Börjar kvart över 12 idag med matte, sen har vi engelska och en halv? SH lektion pga ett oförberett "prov" igår som vi får kompensation för idag. Soft!
Nu ska jag chilla vidare, är redan klar sååååååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0