:)):))))):):):):):):):):)

Jag är happy (trots inlägget nedan) då jag har vart inställd på att hela dagen skulle gå åt till historia arbetet som ska vara inlämnat imorgon. Men vet ni? Jag är typ KLAR, finito, claro. WOHOHOHHO.
I torsdags kändes det som om jag hade asmycket kvar men på mindre än 1 timme skrev jag nästan en hel sida, på den punkten jag hade kvar innan mitt arbete var klart.

Så nu kan jag göra vafan jag vill hela dagen. Skoent.
Har dock mina fotnoter och källförteckningen kvar men det går snabbt. Näe, nu är jag happiiii.
Ska plugga lite matte later tror jag, synd bara att älsklingen inte var här så han kunde hjälpa mig.
aja.. ciao bella.

Ps. nu snöar det ännu mer ute. Woooow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0