Fridaaaaay!

Hello:)

Precis vaknat efter några timmars sömn efter skoldagen. Slutade vid tolv och drog direkt till sleven för lite käk med Frida och Madde. Thomas och Carro joinade också sen. Såååå skönt att sluta tidigt och få gå hem och sova! Är fortfarande lite trött så tror jag ska sova ännu mer så jag är pigg ikv.

Igår vad jag och mina ugglor (F & M) i stan och julshoppade. Mys! Det var rea i nästan alla butiker, allt från 10% på hela sortimentet till 30% på allt i olika butiker. Cubus hade rea på allt, tillochmed smink och parfym haha. Köpte en BH med matchande trosor till för bara 110 kr! Sen köpte jag även en as snygg kjooooool. Damerna shoppade lite allt möjligt dom. Vi fick även pepparkakor och mängder godis i butikerna, har kvar massa.

Idag hade vi redovisning på SH som gick superbra. Skrattade dock igenom mig vår presentation pga Frida, haha. Därefter skulle vi skriva en short story på engelska som tog ca 1 timme så hade 1 timme rast efter. Soft.
Som sagt.. sova vare! ;P



Hahaha, ploj på Topshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0