@ hawaii

Tjenare :)

Här är det soligt, varmt och ännu varmare. 35 grader eller mer idag. Men jag gillare!
Idag har jag slappat vid poolen halva dan, gått i centrumet resten av dagen plus pluggat. Vill inte bränna mig nu när det faktsikt är sol ute på riktigt så vågade inte sola hela dagen. Har ju färg ändå så.

Har shoppat massa här, haha. Har hittat fler saker jag vill ha också, finns hur mycket som helst här ju. Det värsta (bästa) är att vi ska till ett annat ställe här i på hawaii på söndag så då finns de ännu mer shopping! Vill inte ens veta hur mycket jag har gjort av med..

Idag var det fyverkerier över vattnet nu på kvällen. Hur fint som helst! 3e gången vi får se fyverkerier denna resa.
Avslutar med lite pics från denna resa.


Va tycks om mina nya skor? ;) Dessa finns vid Forrest Gump's resturang fastklistrade i marken.  På skyltarna brevid mig står det "run forest run" och "stop forest stop".

Världens coolaste utsikt från hotellet nu på kvällen.

Mys!

Tjockis för 2 dagar sen. Sköööööööööööönt i skuggan.

Kommentarer
Postat av: Tove

teessis sluta skryta :O jag vill också!!

kom hem nu :) <3

2008-11-08 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0