@ hawaiiiiii... 7e dagen?6? :S

Tjenare!

Har inte hunnit uppdatera på ett tag. Är ju som sagt på Hawaii just nu. Det ä riktigt nice och jag har fått lite färg trots att jag tatt det lugnt med solen och matat på solkräm (vill inte upprepa samma misstag som med Italien då vi brände oss i stort sett varje dag:P). Har shoppat massa också! Två jeans från Miss sixty för 1000 kr. Hemma får man ju ett par för 1500 kr eller mer så jag gillare. Riktigt snygga var dom och det var en grym service.
Har även köpt lite mer saker från Forever 21, en fet klocka (glömde min andra på hotellet i LA) och en mysig tröja från Abercrombie & Fitch. Har även hittat en apsnygg klocka från DKNY som jag ska få. Wwwwwhoho. Har iofs hittat massa mer, bland annat en snygg väska och ett par keds för 200 kr så vi får väll se vad jag kommer hem med. Hej övervikt?

Igår käkade vi på Forest Gump's resturang här på hawaii. Skitgod mat! Beställde in Bubbas shrimp tallrik som va mumma. Vi köpte även en varsin t-shirt med olika motiv på som har med filmen att göra. Ett plus på det var den otroliga utsikten. Såg typ till Sverige (ok, nästan då..).

Imorse vaknade vi av hypade amerikaner som tågar runt på gatorna för det är val idag. Höhö. Helt galet här nere! Finns inte en enda liten tv kanal som sänder något annat än valrundan just nu och då har vi ändå över 40 kanaler här på hotellet. Vi drog direkt ner till det superfräscha gymmet som hotellet äger och kämpade i 1h. Så skönt! Ska dit imorgon igen.

Får väll ta och berätta om disneyland i något annat inlägg för nu är det någon crazy kör nere i poolen och sjunger. HAHA, de låter typ över halva Hawaii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0