@hawaiiiiiii aloha

Hola guapas.

Sitter här me ett glas jucie. Är inne på mitt tredje nu, så jävla gott! Vi bor kanske 10 m från en ismaskin så springer dit o hämtar mer is hela tiden. Idag var det halvmolnigt fram till 12 men sen titta solen fram och dagen blev faktiskt riktigt lyckad. Har solat massor och det är VARMT idag, man måste bada hela tiden. Är inte avis på er hemma i kalla Sverige, faktiskt ;P

Just nu är jag själv på rummet. Galet skönt.. gillar att vara för mig själv ibland. Saknar baby också, mest i hela världen.
Tror inte de har hänt ngt speciellt idag. En tant berätta för mig vid poolen att det var nån kille som glodde på mig hela tiden. Fick dock aldrig veta vem det var så låg där fett obekväm resten av dagen för nån satt och kolla på mig. Eller hon sa att han snart kommer bryta nacken av sig så mycket som han kollar på mig. Bläää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0