Tisdag


Hoppas att ni blir riktigt avis när ni ser den här bilden från Hawaii!

Idag har jag haft 0 lektioner känns det som. Fick sovmorgon från hela historian och resten av dagen har jag haft nationella i Engelska. Både skriftligt och hörföståelsen. Men det gick snabbt!
Sen drog vi och käkade på Bollywood. Mums.

Fick sällskap hem på bussen av min spanskalärare(!!!!!!!!!!!!) haha. Han satt och frågade 100 frågor om mig, vart jag bodde och varför jag valde jensen. Nu har en kladdkaka bakats här hemma och jag ska snart till kista och leta efter ett par vinterskor. Denna vecka är en pluggfri vecka surrni!

..... och igår lämnade jag, Madde och Frida in vårt historiaarbete. 22 jävla sidor blev det! Var stolta tjejer.

Kommentarer
Postat av: Kenza

Tänkte tipsa er alla om en sida där man får gratis presentkort på 500kr på kicks! Detta får du genom att bli medlem på två sidor helt kostandsfritt.

Gå in på: http://www.gratisgen.se/ref/97312 - bli medlem, tryck på tjäna poäng och bli medlem på svenska spel. När du blir medlem på svenska spel får du tio poäng som du kan byta mot bl.a ett presentkort. Detta fungerar och är en av de bästa gratissidorna! Det är dock viktigt att du låter det som står på "vem tipsade dig" stå kvar.

2008-11-25 @ 22:19:23
Postat av: Moni

kikar in o säger hej, hoppas du haft en bra dag ?! riktigt härlig bild, men håller mig till thailands kuster underbara dem med

2008-11-25 @ 22:21:36
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: You know Mandy the best girl in world

:) vi måste ses snart!

2008-11-26 @ 22:46:06
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: Moni

hehe hej hej, joho allt är kanon här med, förstår att du var trött det är man ibalnd riktigt sådfär så man inte orkar hålla sig vaken hehe, sån var jag i morse, men nu är jag pigg fasat jag sån träningsverk. =) hänt annars idag då? kramiz

2008-11-27 @ 12:21:58
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0