tjuhi

All min energi försvann på bussen TILL skolan idag, haha! Drog till sleven innan skolan och köpte krubb med Frida och några andra från klassen. Hade matte där jag dampade på alla tal, engelska där jag satt och skratta åt en dålig film hela lektionen och SH där vi satt i grupp och skulle diskutera välfärd. Hamna i samma grupp som Frida, Madde, Love och Linnea så det var naaaaaaajs. Dock var det någon i klassen som var hungrig för nåns mage satt och kurra sönder medan vi skulle läsa en artikel. Kunde inte koncentrera mig ett dugg, höhö.

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma och ska käka. Får väll se vart kvällen tar mig.

dagens + går till Frida och Madde som gör min skoldag rolig :)
dagens - går till schemat idag. HATAR att gå EF på en fredag.. ELLER så går minuset till killen på bussen som satte sig brevid mig. (han var 10 ggr större än mig så satt som en jäkla pinne hela bussresan)

pussinussi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några härliga traderatips, skynda att fynda! :)



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1350200&listtype=0



trevlig kväll! :)

2008-11-22 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0