Tjuuuuue brä fortfarande på hawaii

Tjollahopp. Har legat och solat halva dagen (trots att de va lite moln här o där) sen gick vi ner till centrum (våning 2 höhöh) o shoppade. Ett par jeans till mig från Levi's, ett par till papi och ett par till Antonio. Snygga! Hoppas dom passar Anton bara..
Fick en klocka från DKNY också. Suuupersnygg! En tidig julklapp, om jag nu får några andra eftersom denna resa är som en julklapp till hela familjen. :)

Ikväll ska vi på en fin middag igen, specialbokad för hela sällskappet. (vi är kanske 250 pers på denna resa som reser tillsammans mohaha). Det roligaste är ändå att jag går som 18 år så förra gången, för 2 dagar sedan, fick jag ett kort som ger än fri sprit hela kvällen. Like it.

Nu är det typ 10 brandbilar här utanför som tjoar så undrar om de inte brinner nånstans här i närheten. Hoppas inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå fan vad mys att vara utomlands :) passa på att njuta! det blir inte kul när du kommer hem hehe :P

2008-11-09 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0