Usa, dag 3

Ikväll käkade vi på hotellets resturang.Tog en kyckling med wokade grönsaker och ris. Supergött! Direkt efter drog vi ut i centrum för att kolla på alla galna amerikaner. Det är ju halloween idag och alla, verkligen ALLA, vuxna som små, är utklädda. Helt galet! Det är pyntat överallt och jag tror hela hotellet är fyllt med godis och pynt.

Nu för stunden ligger jag i den feta sängen och kollar på nått B program som liknar singin-bee fast mycke, mycke sämre. Utanför smäller raketer i 120. Det låter högt som fan också, blev as rädd när dom fyrade av den första. Tror dom har hållt på i 40 min nu..
Just nu är kl 20 över 10 här på kvällen och jag är supertrött. Vad händer med mig?
Puss


Jag på stranden idag. Eller de här var precis innan men ändå ;P Som ni ser så var det inte världens bästa väder men det var riktigt varmt.. var mest skönt att solen inte sken hela tiden då vi åkte runt så mycket.

Det var folk som badade ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0