Usa, dag 3!

Tjenare.

Idag har det vart en lång dag. Vaknade vid 7 och låg och snackade med älsklingen på msn ett bra tag medan jag käka och fixa mig. Runt halv 9 drog vi iväg med bil.
Första stoppet var Hollywood. Det var faktiskt riktigt ballt haha. Liksom bara ha varit där är en stor grejj ;P


Först åkte vi förbi något coolt hotell.

Några andra stora hus. (tagen i farten)

Framme! Tog denna bild åt älsklingen, hihi.

Haha, tjaaaaa. Sleeeeeeeten! I bakgrunden finns hollywood skylten där uppe i bergen.
Vi fick ingen riktig bra bild på den men jag har iaf sett den på bättre avstånd. Alltid något.

Efter detta begav vi oss till Beverly Hills o kikade lite där. Fan va lyxigt område! Vi åkte bland annat förbi Johnny Depp's hus. Det var ju inte lite litet...
Vi begav oss senare till Rodeo Dr (??) där alla stjärnor brukar befinna sig. Mellan en gucci butik och en prada affär fann vi HÄSTENS, hahah.. trodde de bara fanns i Sverige. Har massa bilder härifrån men orkar inte ladda upp dessa nu då det går segt med hotellets internet. Vi åkte även till Santa monica tror jag de hette och gick runt på venice beach(?) ett bra tag. Var riktigt mysigt! Varmt i vattnet också..

Som sagt, har hunnit med massa idag. Har hur många bilder som helst men dom får ni se någon annan gång. När vi satt i bilen så råkade jag se att killen i bilen brevid rökte en joint, haha. Jävla USA alltså.. mycke ska man se här alltså. Vem sitter o drar en joint i bilen mitt på dagen egentligen? Vi stannade även till på nått ställe som jag har glömt namnet på nu och käkade och shoppade. Köpte en jättefin klänning från forever 21 och ett par high heels därifrån. Slank även in på Victorias secret en snabbis och köpte lite undies och läppglans. Wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0