Usa (hawaii) dag 5

Jag är på hawaii nu. Hur coolt ställe som helst! Vi kom till hotellet vid 3 tiden sen drog vi ner till stranden på en gång. Vi bor precis brevid så det är superskönt, dessutom bor vi 2 min från ett as stort shoppingcentrum! I like it!
Hotellet har 36 våningar, 2 pooler, ett gym, frisörsalong (haha) och 5 resturanger. En av dom är på den översta våningen - dit ska vi lätt och käka middag någon dag!

Det är verkligen supervarmt här i dag och havet var varmt det med - så jääääääääääävla nice. Matade på med solfaktor idag för att inte bränna mig men kan ha fått lite färg ändå. Hoppas vädret håller i sig bara. Imorgon är det stranden som gäller tror jag, skönt att bara ta det lugnt. Måste plugga också, ska plugga lite ikväll också. :)

Kommentarer
Postat av: frida

SAKNAR DIIIIIIG!

men det låter som du har det bra ialalfall :D

jag hade det super på teneriffa, men nu är det skolaa om ett tag och du saknas mitt lilla hjärta!

2008-11-03 @ 08:19:34
URL: http://fridastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0