Usaaaaaaaaaaaaa, dag 4

Har precis käkat middag. Blev grillad kyckling med pommes idag, mums! Kommer garanterat rulla fram efter denna resa.. det enda man ser i detta land är snabbmat och åter igen snabbmat. Gatan som krossar våran här vid hotellet består av donken, burger king, subway, starbucks, en till hamburgerkedja, pizza hut, pizza time, seven eleven och en liten mataffär som bara innehåller godis, läsk och chips och lite frukt.. Hihi.

Vi drar ju till hawaii imorgon så vi ska upp förjävla tidigt. Redan kl 5 :| så vi köpte lite bananer och saker som vi får trycka i oss istället för frukost då frullen på hotellet inte öppnar förrens kl 8 och då är vi på flygplatsen i LA. När jag såg bananerna kunde jag inte hålla mig för skratt. Anledningen ser ni nedanför.


hähä.. den ska jag absolut äta imorgon!

Just nu ligger jag i sängen och dricker en chai latte från starbucks. Blev förjävla sugen på en förrut idag så var bara tvungen att springa ner och köpa en. Te älskare? yes.
Nu ska jag packa =( sista dagen i LA.


Såhär mysigt har jag det just nu.. älskar sängen.


Packa var det. Tur att jag inte hunnit stöka ner så mycket under dessa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0