uschaaaaaa

Igår hände en sak som kommer följa med mig resten av livet. Något hemskt.
Tur att jag lämnar det här placet idag. Klockan 5 på eftermiddagen (hawaiiansk? tid) så lyfter planet, dvs kl 4 på natten för er. Flygresan kommer ta 8 timmar till Atlanta. Egentligen är det natt för oss när vi landar men då har vi bytt tidszon så då är klockan tydligen halv 6 från ingenstans. Från halv 6 till 20.00 på kvällen ska jag sedan gå runt i Atlanta innan nästa plan mot Sverige lyfter. Ska förrutom de försöka hålla mig vaken också trots att det är våran natt som går bort.

Flyget mot Sverige kommer ta 9-10 timmar beroende på väder och där går yttligare en natt bort pga tidszonerna så gissa hur trött jag kommer va på lördag morgon när vi landar? uuuuuuuuscha..
Men det är bara att tuta och köra. 2 dygn uppe i luften och sedan är jag hemma, tudiluuu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände? /:

2008-11-13 @ 22:51:57
Postat av: Anna

vad hände? :(

2008-11-14 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0