2 dagar i ett

Godmorgon! :)

Vaknade för en timme sedan.. för tidigt då med. Börjar seriöst bli rädd för att jag har blivit en morgonmänniska haha ;P
Idag har jag español con mi novio, yeeey! Sen har vi 1 timmes mental träning med en glad göteborgare och sist samhällskunskap med Hanna från Norrland, mohaha. Mix.
Iaf... tror dagen kommer gå jävligt snabbt som de tidigare dagarna gjort (förrutom igår då vi hade heldag pga HRL) så det är tjill. Är hemma efter 5 någon gång.

Tror förresten att det gick bra på HRL;en igår.. Jag var i samma grupp som Madde och Frida. Vi var först ut av alla grupper dessutom. Sen lekte vi lite i äentyrsbadet, hade klädsim och bastade länge. Softis.

Nu ska jag klä på mig och packa väskan. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0