@anton

Tjuezoooooooooooor.

Sitter hemma hos A, sjäääälv. Han är och hämtar tårta o saker av hans papi. Ikväll ska han ha en födelsedagsmiddag för sina närmsta vänner.. hehe. Kommer nog bli trevligt. :)
Han fyller på måndag så.

Var i stan tidigare idag. Köpte inte något speciellt, en halsduk och vantar, en sak för håret och.. hm.. något mer var det. Anyway, jag drar till USA och Hawaii nu.. orkar inte bry mig om skolan. Har redan fått klartecken från alla lärare och det kommer gå bra så jag kör på nu. Har kollat upp vart vi ska bo.... ena veckan bor vi 2 min från ett shoppingcentrum där bland annat forever 21 finns - LYCKAAAAAAAAAA!

Nu - börja fixa mig..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0