Godnatt fellas!

Ska upp 10 imorgon så tänkte gå och lägga mig nu. Ska bli skönt att få sova länge...
Hoppas det går bra på provet imorgon bara. Borde vara uppe och plugga men känner att jag vill ha all engeri som jag kan få tills imorgon så ja. Innan skolan ska jag förbi sleven o köpa lite saker för matkortet så jag håller mig pigg hela dagen, typ festis o massa frukt.

Antar att jag uppdaterar imorgon innan skolan, annars får vi se när nästa gång blir.



Pst.. tror jag vet vad jag ska köpa till A i födelsedagspresent nu. Eller så blir det en julklapp.. någon gång ska han få saken jag tänker på. Beror lite på kostnader, ska kolla upp i helgen/nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0