JaO

Igår var vi hemma hos Pey innan insparken och förkröka osv. Trevligt!
Kvällen avslutades med att älsklingen sov hos mig, vilket han även gjorde kvällen innan, myspys.

Vad annars har hänt då? Hm... Fått reda på att jag har 6000kr på mitt bankomatkort (trodde jag hade max 2000) så jag typ hoppade av lycka när jag fick reda på den goda nyheten igår, haha. FAN va rik jag är just nu, 15 000 kr. Har aldrig haft så mycket pengar som jag kan spendera på vad jag vill. (dvs på hawaii)



Snart ska jag träffa älsklingen igen. Han gick upp halv 9 imorse pga match.. fyfan. Kan säga att jag låg kvar i sängen.. länge.
Jag var lite dum mot honom igår känns det som, så jag ska gottgöra honom nu genom att vara supersoet. Kanske ge honom lite massage eller något + 100 pussar.

Förresten är bilden ovan minst 1,5 år gammal. Höhö.

Kommentarer
Postat av: anna

jobbar du?

2008-10-05 @ 01:11:22
Postat av: Tess

Nixpix! Skulle egentligen slita hos en frisör just nu men orkade inte. Efter jul kör jag igång igen!

2008-10-05 @ 16:20:41
URL: http://tews.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur har du fått 15000kr

2008-10-06 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0