MIN BABY!

Sorry för uberdålig uppdatering. Har haft andra saker för mig idag än att sitta vid datorn om vi säger så. Why? Nja.... hade ingen lust.. valde att kolla på TV istället. Nah, skojar bara.. Det ÄR min och älsklingens dag! Den 6:e, dagen då vi två blev ett. 9 jävla månader nu! ♥

Denna vecka som gått har vart alltifrån rolig. Vi har bråkat, gråtit, sårat varandra.. allt. Igår var det som värst, alla känslor strömmade ut ur mig kan man säga. Allt från skrik till tårar. Någonstans där emellan hittade vi tillbaka till varandra och lovade varandra att aldrig mer upprepa dessa misstag vi gjort och gå vidare. Det är ju trots allt fortfarande VI och inget annat funkar. Idag vaknade vi båda lyckliga och vi (iaf jag) mår mycket bättre. Det är inte för att det är våran dag(jo.. lite kanske), det är för att det är VI igen på riktigt. Nu jävlar räknar vi ner mot 1 jävla år tillsammans. Jag älskar dig så mycket!

Ingen annan betyder något för mig jämfört med dig.



Kolla vad jag fick av älsklingen! ÅHHH ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0