Shopping

Idag inhandlades lite nya saker för första gången på flera månader faktiskt. Nästan så jag är lite stolt på hur jävla länge jag hållt mitt shoppingförbud... sedan juli liksom. (OK, något undertag + en kofta som pappa pejja)

Först var jag i solna med Tove och Sara, köpte bara ett balsam då mitt precis tagit slut hemma och en skitstor penna. Sen ringde älsklingen och då drog vi iväg igen. Denna gången inhandlades ett apsnyggt linne, 2 par örhängen och en mössa.

     
(klickbara bilder)

Det enda negativa med linnet är att man inte kan ha en vanlig BH under. Ser ni bilden på pennorna? Den röda är en normal stor penna, nästan lite större än en "vanlig" penna. Jag gillare!

Kommentarer
Postat av: evelina

vart är linnet köpt? jättefint!

2008-10-04 @ 23:33:50
URL: http://babylisss.blogg.se/
Postat av: julia

var köpte du linnet och pennan?

2008-10-05 @ 19:52:11
Postat av: Tess

Julia: Linnet köptes på Vero Moda i solna C. Pennan... hm... ingen aning om vad affären hette. =P

2008-10-05 @ 21:00:35
URL: http://tews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0