tisdag

Nu måste jag plugga (har pluggat massa innan också men fastnade lite vid datan, höhö) för senare idag ska jag och pappa åka iväg och kolla på en ny laptop till mig. HAPPY!!

Imorgon är det prov på medeltiden, nya tiden och renässansen. De som jag kan allra bäst just nu är väll medeltiden och det sistnämnda. Vi får väll se hur det går imorgon helt enkelt ;P
Förresten så sov jag ju hos baby inatt, underbart. (förrutom att han snarkade högre än någonsin innan jag puffade till honom, pratade och mumlade halva natten i sömnen och snodde allt täcke en gång, haha) Jag älskar min charmiga pojke!

 


En dagens, typ..

Kommentarer
Postat av: Mandy

vart kommer kjolen ifrån? :O

2008-10-14 @ 17:32:14
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0