USA, fort. dag 1(2)

Hello :)

Nu är jag på hotellet igen. Har vart på middag hos en kompis till mamma. Det serverades god mat och stämningen var på topp. Dom hade en supersöt (döv) hund som sprang efter mig hela tiden och ville komma upp i mitt knä. Ville typ ta med mig den hem och krama om den bara för den var så söt. Hundgalen? yes.

Skrev ett mail till baby sen drog jag ner till poolen och tog ett dopp. Så skönt.. de är fortfarande varmt ute.
Klockan är runt 11 här nu och jag funderar på att försöka sova redan nu. Imorgon ska vi upp tidigt då vi ska iväg till några berömda platser och kolla runt. Blir nice.

Avslutar med några nytagna bilder nu på kvällen.
Kom på att tänka på min rubrik "USA, dag 1" egentligen är det dag 2 då vi kom redan igår.. men startade räkningen från idag av någon skum anledning.


Poolen nu på kvällen. Ser det inte ganska lockande ut? =)

Min för stunden obäddade säng, den är förjävla skön o stooor.

En till hörna i rummet.

En annan del av rummet + the TV som ser ganska liten ut jämfört med vad den är.

Nu ska jag dricka upp min kopp blåbärste och sen sova. Trött som bara den.
Saknar älskling också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0