blääääääääääää

Jag är så jäääääääävla trött!
Gick upp 9 idag och trodde jag skulle svimma. FIFAN va trött jag var/är/kommer vara resten av dagen. Anledningen är simpel, måste kunna somna tills ikväll.. i en rimlig tid. Har pluggat lite nu i en timme och funtar på att göra frulle nu.
Älsklingen ligger fortfarande och sover så kanske ska väcka honom med frukost på sängen ;)

Ne......... nu.... frukost eller mysa med älsklingen.
Måste till ett jävla äckelmuseum idag också. Det berättar jag mer om senare.

TRÖTT.


A long time a go..

Kommentarer
Postat av: lise

Nu har jag öppnat en shop med egendesignade kläder, kika förbi! :)



trevlig dag

2008-09-15 @ 19:28:43
URL: http://liseesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0