hatar att vara sjuk!

Är fortfarande sjuk men det börjar bli mycket bättre som tur är. Stannade hemma i fredags också...
På måndag kör jag igång igen. Dessutom är det skolfoto då! (PANIK!) haha.... vad ska man ha på sig?!



Juste! Idag på tbanan när jag och baby var på g in till stan för att köpa pressent till min pappa som fyller på söndag så var det en tjej brevid oss som spydde! EEEEEEEEUW.
Jag är jätte kinkig med sånt där men det gick prima... älsklingen som klarar av allt sånt där mådde nästan mer illa än vad jag gjorde.

Nu ska jag ut och käka med Tove. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vad vacker du är bruden!

2008-09-15 @ 19:28:38
URL: http://allaboutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0