hatar måndagar hatar måndagar hatar måndagar

Förgående natt var tamefan den värsta natten jag vart med om. Nah, inte riktigt så illa men fyfan vilken natt. Jag somnar runt 1 och vaknar 2 igen och typ springer upp och letar efter Anton. Har inte så mycke minne av de som hände men minns att jag skriker efter hans namn i hallen och mamma kommer upp och undrar vad jag håller på med. Sen hajjar jag att han aldrig sovit här så jag går och lägger mig igen helt snurrig, illamående och bara lider.. får sms av älsklingen att han är vaken men i samma sekund lyckas han somna som när han skickar den.
Från klockan 2 somnade jag aldrig om.... FYFAN!

Behöver jag ens säga att jag är trött idag? halvsov alla lektioner genom. Skönt att jag slutade redan vid 12 iaf! Drog till en pizzeria med tjejorna där älsklingen o hans vän joinade oss, haha. Sen träffa jag födelsedagsbarnet Nathalie och gav henne lite grattiskramar.


Tagen halv 7 imorse i fönstret därav ett kritvitt face. TRÖTT!

NU - Har precis pluggat lite engelska. Håller på att somna..
önskar att älsklingen kunde höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0