HOME sweeeeeeeeeeeeeet fucking home

Äntligen helg! Riktigt jävla soft att sluta 12 en fredag men fifan va trött jag är. Funtar på att slagga några timmar nu innan de andra slutar (hehehehehe-h-e-he-eeehehe). Ikväll ska jag till Danderyd på tjejmiddag och senare på någon fest(?????) eller något liknande. Får helt enkelt se hur kvällen slutar!

Imorgon är det den 6/9 - min och baby's dag! 8 jäkla månader nu alltså... shiet. =D ÄLSKAR DIG!
Outfit o sånt trams kommer later tror jag, om jag orkar.

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer berättelsen om hur anton och du träffades ? :) ni är så söta tillsammans. hoppas ni håller länge till :) grattis till åtta månader.

2008-09-05 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0