mondaaay

Tjena! Har vart hemma nu ett tag (eller ja... mer än en timma) och bara tagit det lugnt. Ska snart börja plugga lite historia och samhälle tänkte jag. Jättekul ;P
Dagen gick ganska segt, hade historia, samhälle och engelska. Efter drog jag och Frida till sleven o käkade idag, lata som vi är.. får skylla på att det är måndag.

Ikväll så ska jag antagligen träffa Antonfjanton, saknar han fast vi träffades 2 ggr idag. Hoppas han vill ses bara! Vi har inte gjort slut för er som undrade, bara haft det lite struligt denna vecka. Han är min. <3

Dagens outfit består av svarta jeans, linne från forever 21, tygskor Le Coq och en skepparkavaj.
Hann inte ta några bilder imorse och nu har min mamma tydligen lånat kameran, de andra är stendöda och behöver laddas så kan tyvärr inte visa er.



Här är linnet jag bär idag. Bilden är tagen i Italien. Sakna brännan!
Sååå osminkad också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0