my day!

Idag var det en soft skoldag. Först spanska med David som är.... lite... som han är. Han hör jättedåligt och typ frågar än 100 frågor under en lektion. Dessutom kan han mitt namn så det känns som om jag får ännu fler frågor än alla andra. Han är även känd som "svettlöken", varför kan ni nog själva lista ut... hehe. Men det är en ganska skön lektion annars. Börjar förstå spanska äntligen..

Efter spanskan hade vi mental träning 1h och de va tjilli... Dagen avslutades med två timmars samhälle där jag, Madde, Tom, Adam och Per satt i en grupp och diskuterade ett grupparbete. Det var alla mot Per skulle man kunna säga. ;P
Gick mellan halv 1 och halv 5 idag..

Nu ska jag snart möta upp Anton för en prommis eller något.
Vi hörs later!



Mongo bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0