trött måndag

Tja!

Inatt sov jag.. hm.. väldigt några timmar IGEN. Undra hur många timmar sömn jag ligger back den senaste veckan? Iaf, skolfoto idag då. Känns som om det kommer bli ett rent skitfoto. Alla fick klämma ihop sig asmycket så jag antar att alla kommer se helt mosade ut, ahha. Stefan fick till och med ligga ner under alla för att vi inte fick plats osv... galet.
Personbilden..aaa... såg den...ful. Hon hade jättebråttom också så vi fick INTE ta om bilden som alla andra klasser fick! bajs... mongo.. hihihihihi.

Ikväll har jag degat hemma hos älsklingen, pluggat och gått på en mega prommis runt sjön här i sumpan. Härligt :)
Gick förbi gamla skolan också, saknar den lite.. fast inte allt plugg. Går i en jävla tjillskola jämfört med allt plugg i min gamla skola.

Funtar på att försöka sova nu. Tröttis!

 

Kommentarer
Postat av: j

sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep

2008-09-16 @ 23:11:54
URL: http://jonnnaa.blogg.se/
Postat av: prutt

varför e du så söt för? :)

2008-09-18 @ 23:34:47
URL: http://rosigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0