alla dagar i ett

Hallå i stugan. Påsklov är det som gäller och då blir det få updates.

I lördags var jag med Eleonor och Tove i stan. Vi satt o solade i kungsan i typ 2h, spanade på jackor till Tove och käkade glass. Var supermys. Köpte en kjol jag hittade i stan dagen innan med Frida på indiska som e supersweet. Kvällen minns jag ingenting av så kan inte skriva vad jag gjorde, hoh.

Igår söndag tränade jag i typ 2h. Olivia var även där så det var trevlans. Därefter drog jag hem, käkade och drog vidare till Linnis. Kvällen slutade i ursvik hos Amandas kompis som hade fest. Vi gick hem därifrån då bussar slutat gått... funny. Var iaf trevligt att träffa Amanda, Malin, Jonas, Albin, André  och alla dem dära + Jossan o Linn såklart.

Idag vaknade jag upp med huvudvärk pga för lite sömn så tog det lugnt på dagen genom att ligga o lata mig i solen på balkongen. Vid 3? drog jag ut med Elli och gick en sväng innan vi satte oss i solen o pratade en massa. Vid 7 mötte jag upp Amanda J. Vi satte oss vid cafe 60 och babblade på i en massa timmar om gamla minnen, livet just nu och människor i allmänhet. Hon e så söt! Åkte hem vid halv 10 och mötte på dirren upp Tove som var ute med hunden så har precis gått en LÅNG runda med henne.

Nu - fest.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0