Live forever

Födelsedag igår då. :)

Dagen började med att mamma kom in och väckte oss med sång och en egenkomponerad tårta (grädde i en hög med ett ljus på) då hon vet at jag hatar grädde, speciellt på morgonen. Fick en jacka och ett par jättefina skor. Därefter var det skola, dock hann jag bli lurad att dörren hade gått i baklås innan satt jag trodde att jag inte skulle kunna gå till skolan så det var med besvikelse som jag gick till bussen, hihi.

Sen flöt dagen på med sol, god sallad och en lärare som sa att vi fick sluta grymt mycket tidigare! Resturang på kvällen och mys hemma hos både mig och pojkvän på kvällen. Gillare :)
Fick fler saker senare på kvällen, bland annat underkläder av pojken. <3


Denna fick jag av några tjejer i min klass, SÖÖÖÖÖÖÖÖTA!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis i efterskott:)

2009-04-02 @ 09:15:47
URL: http://fsvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0