-

Skönaste dagen någonsin (förutom snöstorm hela dagen!). Åkte buss med Linnis, drog till gymmet för första gången denna vecka, och sen SAM B. Vi kollade på paradise hotel hela lektionen där vi typ skulle analysera hur de använder makt osv. Fler såna lektioner! Sen FEK där jag var först ut med halvtidssamtal med lilla marja sen drog jag hem. Juste, fick tillbaka ett matteprov också. MVG!

Nu sitter jag här och ska snart göra middag till mig själv. Soppa, haha! Därefter blir det lite filande på sam tentan som ska in ikväll och lång dusch. Julavslutning imorgon, äntligen.


Bilden stämmer in ganska bra på hur dagen sett ut. Utanför mitt hus ligger enorma snöhögar som plogbilen skapat - trots det är det hur mycket snö som helst kvar på marken. Nu får de sluta snöa för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0