-

Denna roliga tisdag har gått ut på att plugga matte. Kul va? haha fyfan vilken boring dag. Det enda plusset var att vi bara hade 1 lektion idag på 1 timme. Grymt uppskattat! Kunde gymma innan och plugga efter = mer tid.

Imorgon börjar dagen med idrott på danscompagniet med afrodans. KUL.. i hope! Därefter engelska med ledningen? (eftersom vår flodhäst till lärare har valt att sjukskriva sig resten av terminen - ingen lärare som kan ha nationella muntligt med oss osv - massa tråkiga vikarier som ej kan sätta betyg på oss - skitdåligt för betyget) och MATTEPROV. YEY!

Nä, nu ger jag upp och lägger mig och chillar framför TVn.



Haha, jaa jag är medveten om att det ser ut som jag är tjockis.
Snart 2 år sen. Family♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0