=D

Muu.

Har precis kommit hem från stan (ok, för 2h sen men jag och Tove orkade inte ta oss upp från soffan förrens nu) och är happy. Har nämligen fått jackan jag hittade för några dagar sedan!! Den är typ superduper snygg.
Vi hade det jättebra i stan för den som ville veta. Däremot hittade jag typ ingenting förrutom en (till) jacka som jag kan önska mig när jag fyller år. Buhu.

Nu ska jag käka. Peace out.


Förrutom jackan köpte jag ett par ballerina på H&M. Söta!

Underkläderna jag köpte i helgen. Älskar färg på en brun kropp.

Två solglasögon blev det också. (som ser mobbade ut på den här bilden trots att dom är skitsnygga i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Tackar så hjärtligt ^^

nattis

2009-02-23 @ 21:54:55
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Hanna

vart har du köpt underkläderna? de var jättesnygga tess :)

2009-02-23 @ 22:38:21
Postat av: Nina - This is who I am

tack sötnos! :)



kram.

2009-02-24 @ 08:32:23
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0