LOV

Godmorgon!

Spenderade natten hemma hos babyboo så därav 0 inlägg. Var supermysigt. Har däremot fått skitont i mitt högra ben(?) som gör mig orolig för hur jag ska kunna träna senare idag. Det är väll bara att bita ihop i guess.
Igårkväll träffade jag Amanda och vi gick hem till mig med en B&J. Efter ett tag kom Tove och hälsa på. Vi låg i min säng och kollade på TV, drack te och käka glass. Supermysigt :) Runt 12 så beslutade alla att dra sig hemmåt igen. Vi sprang ut till bussen och höll på att snubbla på varandra, åkte några stationer och fick vänta på tåget i 15 min. Därefter sprang jag till en annan buss som skulle ta mig till Anton. Jävla massa springade alltså.. ;p

Nu ska jag packa väskan sen draaaa.

pst. Fick tillbaka en idrottsanalys jag lämnade in i söndags (bra jobbat niklas!) som jag fick MVG på med en jävla fin förklaring. Är superglaaaaad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0