monday

Sorry för kass uppdatering. Har faktiskt inte hunnit skriva något denna helg..

Fredag: Var på tjejmiddag hos Frida! ♥ Vi satt och käkade godis, drack vin och babblade på i massa timmar. När vi skulle hem var vi själva på bussen med ett fyllo till chaffis som körde som en dåre vilket resulterade i att man ramlade fram och tillbaka på sätena innan man hunnit sätta sig. Askul ;P
Lördag: Alla <3 dag ju! Var självklart med älskling hela dagen. Vi tränade faktiskt först i 1,5 timme innan jag drog till solna med pappsen och köpte lite saker och baby hem. Jag kom hem till Anton sen runt 7 och fick världens största bukett rosor. Därefter låg vi och kollade på filmer, myste och käkade massa onyttiga saker. Jättemysig kväll!
Söndag: Försökte plugga men det gick åt helvete... Tur för mig att jag kan det mesta innan geografiprovet så jag slipper nöta arselet av mig idag, hoho.

Såå.. nu har jag berättat vad jag hållt hus hela helgen. För stunden sitter jag och dricker en svingod smoothie - världens bästa frulle innan school. Idag består den av hallon, banan, mjölk och lite youghurt med smak av sommarbär. MUMS!
Nu ska jag klä på mig innan jag sätter mig på bussen..

Ciao.


Världens finaste rosor...

Och chocklad.

Frukost!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Åååh smoothie! Måste nästan göra mig en själv när jag ser den där bilden. ;)

2009-02-19 @ 14:58:20
URL: http://isabelhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0