monday

Eftersom Frida och jag är så jävla bra och gjorde massa på våra företagsekonomi uppgifter igår så fick vi gå hem tidigare idag medan alla fick vara kvar i hela 1h och kämpa. Haha! Det kallar jag glädje på en måndag. Hämtade dessutom ut mitt nya gymkort på SATS vilket innebär mycket träning framöver.

Igår fann jag och babyboo ett jättefint hotell som vi kanske ska boka i sommar. Woho!
Nu ska jag påbörja en idrottsuppgift och läsa lite geografi, sen träffa babyyyyyyy. <3


Osminkad och brun som fan förra sommaren!
Här har jag fortfarande kvar några av mina mörka slingor som jag fixade hos frissan precis innan sommarlovet, trots en 2 veckors lång utlandsresa. Fyfan va fula dom va ;P
(dom syns mest på topparna)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bruna jävel ;o

2009-02-11 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0