tgif

Kan man tänka sig, även jag har typ blivit smittad av damerna. Har asont i huvet och vaknade med halsont. Men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att jag inte blir lika sjuka som de två är ;P

Idag har det vart en jävligt chill dag i skolan med lite matte (mest "MT" där vi kollade på massa youtube klipp i 20 min), halv coachtid och svenska lektion där vi fick va uppe på översta våningen i skolan och spela spel.. hmm.. Efter sista lektion drog jag, Carro, Josefin, Peyvi, Johanna, Erik, Thomas och Tom till mixuuuuure där jag tog en pastasallad. Nu ska jag springa ner igen och åka iväg med pappsen en sväng, vi ska handla o hämta ut biobiljetter. Jag och baby ska nämligen på bio ikv, myyyyyys! :) Sen hem och mysa eller dra iväg någonstans.

Nu måste jag kila. Pappsen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0