tisdag

Tjena mittbena.

Dagen har rullat på snabbt som fan med spanska i datasalen, geografi med TOMMY:D och svenska. Innan skolan började tränade jag dessutom i 1,5 timme och valde kycklingsallad till lunch. Goodie Goodie!
Ikväll tänkte jag plugga lite geografi då jag sket i det igår och maybe baby göra lite på idrottsanalysen. Woho.

Känner faktiskt att jag har allt under kontroll, trots att vi har en del saker i skolan just nu.
Nu ska jag klaga lite på att maten tar evigheter i detta hus, är hungriiiiiiiiiig.


Ännu en bild där jag är helt osminkad. Tagen ungefär den 4e dagen på Hawaii faktiskt :)
Jag gillar hur man ser att havet reflekteras i mina ögon. Annars hatar jag bilder där jag är naturlig... trott eller ej.

Kommentarer
Postat av: blääääääää

tycker du att du är söt när du ler sådär? Det finns typ 100 bilder på dig när du gör samma min, och helt seriöst det är inte ens fint.

2009-02-11 @ 17:33:41
Postat av: jenny

är bara tvungen att säga, gud va fina ögon! =D

2009-02-19 @ 22:24:19
URL: http://jennyyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0