torsdag

Hola!

Båda damerna var sjuka idag så fick nöja mig med Peyvand och Johanna som lunchsällskap, inte för att de är så dåliga de heller. :) käka en skitäcklig kycklingsallad som smakade fisk och hade håltimma från spanskan. Slutade alltså 1,5h tidigare än vanligt, sköönt! Jag och Antonfjanton drog home och bakade kladdmuffins o har legat o haft de mysigt hela dagen.

Ikväll ska jag sova hos bubben så ska dit snart. Kommer se ut som ett fågelbo imorgon för skulle egentligen behöva tvätta håret men de orkar ja inte, har inga bra kläder o kommer typ få använda en asgammal mascara för min fortfarande är slut.. Woho. Anyway, det är ju fredag så + min och A's dag ♥

Nu måste jag packa väskan.


Kommentarer
Postat av: madde

jättefin bild gumman! <3

2009-02-05 @ 22:41:12
URL: http://rosigt.devote.se
Postat av: Emma

Gud vad söt du e! Jättefin bild. Hugs

2009-02-17 @ 21:05:05
URL: http://lillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0