2 dagar i ett

Igår var jag i skolan 2h där vi kolla på film som en avslutning från historian, därefter drog jag, Frida och Madds och käka lunch tillsammans. Gott gott! Fridisen (aka bajset) åkte sen till stan för att köpa ett par skor jag kollat på. Vi blev kvar lite längre än så, närmare bestämt typ 3 timmar. Vi gick runt lite här och där och kolla på mängder av skor innan jag köpte skorna jag kollat på. Älsklingen mötte upp mig och sen drog vi hem och jag somnade.. hihi. På kvällen hade jag och baby myskväll.

Idag var jag i skolan typ 1 timme. Så jävla onödiga dagar! Vi fick bara vårt betyg i samhälle (mvg wohoh) och hämtade ut våra nya böcker till nästa termin. Jag, Josefin, Carro, Tom och Thomas drog därefter och käkade. Lånade Fridas matkort så fick en ceasarsallad graaaatis. Kom hem för typ 1 timme sen och fryser fortfarande. Vad ska jag hitta på nu då?


Hahahahaha, så jävla trötta.

Kommentarer
Postat av: Tobias

HAHAHAHA OFTA TEWS :D

2009-01-09 @ 00:14:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0