friday!!

Tjena mittbena!

Har inte skrivit på några dagar så tänkte göra en kort resumé om vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna. I förrgår så var min klass på tekniska museet där vi testade på olika saker. Bland annat dans, ni vet sånna där rutor man står och hoppar i? (haha 100p till min dåliga förklaring), slalom på TV osv. Det var riktigt roligt faktiskt och vi fick sluta typ 1,5 timme tidigare så var hemma tidigt, wohoh! Jag rullade även chokladbollar hemma, haha, fast Frida är nog den enda som fattar det roliga med det.

Igår så var det tråkskola all day long. Svenska, Geografi och Spanska. Snark. Tror inte de hände något roligt alls faktiskt, förrutom att mina tjejor var goa som vanligt. Idag blire ännu mer svenska, coachtid och matte. Skön dag.

Puzzuzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0