monday

Dagen då man börjar kvart i 1 och kan sova till typ 10 vaknar man av sig själv 500 gånger från 7-9. Kul! Pallade inte ligga kvar längre vid 9 för var ändå aspigg. Har duschat, sminkat mig, klätt på mig och käkat frulle så är helt klart nu. Ska bara ta det lugnt nu i 1 timme innan jag drar in till skolan tänkte jag :)

Min mascara är slut så lånade mammas idag. SHIT va bra den var då! Ska försöka få pappa att köpa den när han ska på kryssning med jobbet sen. Hoppas!!



Nu ska jag fixa väskan och lite småprylar. Ciao!

Pst. Grattis Frida och Royboy på eran 11 månadersdag idag! Woho!♥

Kommentarer
Postat av: frida

javet han är gaaaalet söt! <3

2009-01-28 @ 22:14:12
URL: http://fridastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0