onsdag

Tjena.

Dagen började med skridskor i vasaparken med delar av klassen på idrotten. Vi skulle göra en egen dans på is och visa upp för dem andra, superkul! Därefter hade vi typ 3h lunch innan de vanliga lektionerna började. Naturkunskap, Matte och Företagsekonomi. Fick tillbaka matteprovet vi gjorde innan lovet. Hade uppnått MVG kriterier så tar det som ett MVG, tjuhoo... jag som aldrig fått mer än G på matteprov innan pga jag gick i en sämre mattegrupp. Fick även reda på mitt halvtidsresultat, VG-MVG i matte. *yeyyeyey*

På företagsekonomin skulle vi kolla på ett avsnitt av lyxfällan men internet funkade inte för stunden så vi fick gå istället.. synd... verkligen... haha! Var hemma runt 20 i 5. Nu på kvällen kom bebis över en sväng, supergosigt förutom en sak som hände på slutet. Hmm..

Imorgon är det torsdag och jag är happy! Godnatt :)




Mitt superstora teglas och jag. Klumpig som jag är så råkade jag tappa tepåsen i glaset ;P

Kommentarer
Postat av: Mandy svarar

uuuh tuffing !;)

2009-01-14 @ 23:08:16
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0