sunday eve

Har precis sett klart united 93 som gick på trean. Hade inte sett den innan men den var superbra ju! Förbereder lite inför imorgon också, eftersom jag går förmiddag och börjar redan vid 8..
Mina planer nu är att gå och lägga mig i sängen och läsa Snabba Cash (yes, har redan läst den men måste göra det igen för vi ska läsa den i svenskan och sedan skriva en analys om den så..) och försöka varva ner. Är superpigg så kommer väll somna framåt 2-3 men man kan ju alltid hoppas på det bästa!

Är hemma tidigt imorgon och då är planerna att boka tid hos ungdomsmottagningen, köpa en sak på macoteket och byta in mitt terminskort till pengar eftersom mitt pluskort kom redan förrförra veckan.
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg! :)

Ha en härlig kväll!

2009-01-19 @ 21:13:53
URL: http://curious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0