Tisdag

Igår i klassrummet började det klia massor i mitt ena öga, eller de högg till på nått sätt. Asjobbigt rent sagt. Sen gick de över och jag tänkte väll inte mer på det. Idag när jag vakna klia det lika mycket i samma öga och det är helt rött. Snyggt liksom, ser ut som jag har rökt på. Aja ;p

Idag är det skola igen som gäller. Halv 1 börjar vi med spanska men ska in lite tidigare till baby och ta en lunch med honom. Nu ska jag fortsätta sminka mig.

Ciao!


Superduper gammal bild. Kul att jag var vithårigt. Hähäh


Ps. 100000000 kramar till Frida!


Kommentarer
Postat av: frida

åh tack gumman, det behövdes!!! :)

2009-01-13 @ 19:17:32
URL: http://fridastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0