Yesterday

Gårdagen var den sjukaste dagen på länge. Kom till skolan kvart över tolv då vi enligt schema började. Då visade det sig typ att dom gjort fel med schemat eller något för klassen innan hade inte slutat så vi fick stå där ett tag. Därefter fick vi veta att vi direkt skulle till stadsbibblan o låna en bok men dom hade inga böcker så vi fick helg från svenskan. Soft, 2 timmars rast. Vad fan gör man? Vi drog till espresso house.
Därefter drog vi tillbaka till skolan för matte men då var det bara betygsnack för dom som inte haft det, vilket jag och Frida haft - ännu mer dötid. Vi sprang runt på skolan, prata med några lärare, irriterade folk från klassen (Sorry Steffi), surade över att vi var i skolan och inte hade lektioner på en fredag m.m. och var helt crazy. Bruden är och förblir mitt lyckopiller.

... klockan 4(!!!!!) började vår riktiga lektion, mental träning. Woho. 40 min senare fick vi dra hem... utan att någon lärare tagit närvaro. Kul.

Kvällen blev dock muy bättre. Woho!


Mitt piller, Frida. ♥


Kommentarer
Postat av: frida

åh, men du ska veta att du är mitt lyckopiller också! vi är och förblir bäst together! <3

2009-01-17 @ 19:22:19
URL: http://fridastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0